Levering

Bij elk artikel staat de leveringstermijn nog eens vermeld.

Als u een verkeerd gespeld of automatisch ingevuld adres heeft gemist, beantwoordt u eenvoudig de bevestigingsmail van uw bestelling en bevestigt u dit. Er wordt geen restitutie verleend na de 24 uur van onjuiste indiening.

Levering van artikelen uit ons lokaal magazijn worden duurt 1 tot 2 werkdagen. Zijn ze niet lokaal vorraadig dan duurt de levering tot 5 werkdagen. Let op: leveringstermijn kan schillen per artikel, bij elke artikel staat de leveringstermijn vermeld.

Garantie

Als je een artikel via stefo.be koopt, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en blijft werken zoals verwacht bij normaal gebruik. Het kan echter altijd gebeuren dat je niet tevreden bent en je artikel retour wilt sturen of moet aanmelden ter reparatie. Hier zijn bepaalde regels aan verbonden. Om niet voor verrassingen te komen staan, raden wij je aan deze informatiepagina door te lezen.

De fabrikant van je bestelde artikel kan fabrieksgarantie geven. Dit wil zeggen dat de fabrikant tijdens die garantieduur je artikel repareert of vervangt als die defect raakt, tenzij het defect is ontstaan door jouw toedoen.

Mocht er gedurende de garantieperiode een defect ontstaan buiten jouw schuld om, dan kun je recht hebben op een reparatievergoeding of vervanging van het artikel. Hieronder staat wat je dan kan doen.

Het garantiebewijs van je artikel is vaak de desbetreffende factuur of het aankoopbewijs. Deze vind je bij de bestelling in je account.

Geen onverwachte reparatiekosten
Gaat een product gedurende de garantieperiode kapot, dan heb je recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij je het product niet normaal hebt gebruikt. Komt de reparatie door bijvoorbeeld gebruiksschade? Dan is de reparatie voor je eigen rekening.

We repareren je artikel pas nadat jij daarvoor toestemming hebt gegeven, zodat je geen onverwachte kosten hebt. Je krijgt dan eerst een inschatting van de kosten.

- laten repareren
- tegen betalingterugsturen zonder repareren (je betaalt dan de onderzoekskosten t.w.v. € 20)

Terugbetalen

O.a. niet tevreden over uw bestelling, annuleren en retour

We bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. We geven je 30 dagen om het naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. Je moet het op eigen kosten terugsturen, zodra we het product hebben ontvangen, zullen we het volledige bedrag van je oorspronkelijke aankoop terugbetalen. Vermeld a.u.b. al een naam en ordernummer op de geretourneerde pakketten.
Let op: als je pakket onderweg is, moet je wachten tot het is aangekomen en het terugsturen voordat je je geld terugkrijgt.

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al is verzonden, gebruik dan ons eenvoudige retoursysteem om een ​​volledige terugbetaling te krijgen.