Filters
Geen enkel product voldoet aan die filters.
Alles wissenVeelgestelde Vragen
Bekijk hier de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten en diensten!
Hoelang duurt de levering?
Wij leveren de meeste producten binnen 1-3 werkdagen. Als een product niet op voorraad is, kan de levering 3-5 werkdagen duren omdat we het vanuit een ander magazijn verzenden.
Heeft u een dringende levering nodig? Neem contact met ons op! Soms is levering op dezelfde dag of de volgende dag mogelijk.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace-code per e-mail. Hiermee kun je eenvoudig de status en locatie van je pakket volgen.
Voor sommige bestellingen neemt ons team persoonlijk contact met je op om de leverdag of het tijdstip af te stemmen. Heb je geen update ontvangen? Neem dan contact met ons op! We helpen je graag verder.
Heb ik garantie?
Ja, u heeft 2 jaar garantie op alle e-steps en e-bikes. Voor andere producten kunt u de specifieke garantievoorwaarden bekijken of contact met ons opnemen.
Wat te doen bij problemen of schade?
Heeft u problemen of schade? Neem dan direct contact met ons op via e-mail, telefoon of bezoek onze winkel. Ons team helpt u graag met reparatie, vervanging of andere oplossingen.
Kan ik betalen bij ontvangst?
Ja, betalen bij ontvangst is mogelijk! U kunt kiezen voor contant of met kaart. Deze optie kunt u ook eenvoudig selecteren bij het uitchecken.
Kan ik in 3 maanden betalen?
Ja, gespreid betalen is mogelijk via Klarna! U kunt kiezen voor 30 dagen uitstel of 3 maandelijkse termijnen. Hiervoor dient u naar onze winkel te komen met uw identiteitsbewijs (ID).
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, u kunt uw bestelling kosteloos annuleren, zolang deze nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om de annulering te regelen.
Is uw bestelling al verzonden? Maak dan gebruik van ons eenvoudige retourproces om een volledige terugbetaling te ontvangen.